چرا معشوق بی وفاست


دل خسته

در دفتر خاطراتم نوشتم:

 

عشق زیباست

معلم دفتر را دید و گفت:

این یک رویاست

گفتم:

پس چرا اسم لیلی و مجنون بر سر زبانهاست؟

معلم خنده کرد و گفت:

آن فقط در داستانهاست

چون عاشق همیشه تنهاست

شدم پژمده از حرفهای معلم

که چرا گفت:

معشوق همیشه بی وفاست

 

...................................................

 

پایانی برای هیچ قصه ای نیست

 

زیرا که

نه گوسفندان عاقل میشوند

و نه گرگها سیر میشوند

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت13:27---20 فروردين 1391
ســـــــــــــــــــــلااااااا ااااااااااااااااااااااااااااام





تـــــــــــــــــــــولد...... ....... تــــــــــــــــولد



تولدت مبارک



عزیزم تولدت مبارک باشـــــــــــــــــــــه ایشالا 235656677 ساله بشی و هـــــــــر چی که از خدا میخوای بت بده



بوس بوس بای بای
پاسخ:مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی گلم


فاطمه
ساعت20:31---19 فروردين 1391
شلام فراري

قالب جديدت نايشه

بخشوش آپ هات


زندگي زيباست نه به زيبايي عشق



حدیث
ساعت13:40---19 فروردين 1391
قبلا درس کردم ولی متاسفانه رمزش یادم رفت بعد رفتم واس گرفتن رمز یه چرتو پرتی داد بهم نفهمیدم ولش کردم
اینم آدرسش
http://funnygirl.loxblog.com/


مینا
ساعت11:20---19 فروردين 1391
سلامممممممممممممممممم مسی از اینکه بهم سر زدی آقا......
این پستت خیلی قشنگ بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 19 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 9:29 توسط فراری| |


Power By: LoxBlog.Com